Új szlogennel nyomul a Skal International

A „Doing Business Among Friends” jelmondatot a „Connecting Tourism Globally” váltotta fel – tudhattuk meg a Skal International Hungary tájékoztatójából.

November 26-án, az UP Újpesti Rendezvénytér tetőteraszán, a Domus Living Solutions rendezvénysátrában került sor a Skal International Hungary legutóbbi üzleti reggelijére.

Az UP vezérigazgatója Chlebda István, a PR-ért és marketingért felelős kolléganője, Rábóczki Janka, valamint a Skal-tag Hesz Attila, a Domus LS magyarországi ügyvezetője mutatta be a turisztikai és rendezvényszervező szakma számára is érdekes rendezvénytér sokoldalúságát.

Az eseményen bemutatkozott az Amadeus Country Managere, Szula Márk, és Account Managere, Szabó Krisztián is.

A magyar Skal klub szokásos havi üzleti rendezvénye keretében ezúttal is friss, nemzetközi híreket tolmácsolt Jávorkai Péter, a magyar Skal egyesület elnöke. Beszámolt többek között a nemrégiben, Rómában tartott Skal Europe Days eseményről, melynek fénypontja a Skal Europe Network megalakítása volt.

Tájékoztatót adott továbbá a közelmúltban, egy karib-tengeri hajóúton megtartott, egyhetes nemzetközi Skal kongresszusról, amelynek közgyűlésén a nemzetközi szervezet legújabb trendjeit, eredményeit is ismertették. Elhangzott, hogy a tagdíjbevételek jelentősen nőttek, a Skal tagsága pedig stabilizálódni látszik, elsősorban az ázsiai régió klubjainak kimagasló létszámnövekedése, és a szervezetnek a digitális kor kihívásait figyelembe vevő, folyamatosan fejlődő stratégiaalkotásának köszönhetően.

Jávorkai Péter elmondta, hogy a Skal International korábban hosszú ideig használatos, „Doing Business Among Friends” szlogenjét a „Connecting Tourism Globally” jelmondat váltotta fel, melyet már az újévtől új tagokkal felálló vezető testület, az Executive Committee tölt majd meg tartalommal.

A kongresszus a modernizáció jegyében telt, így a legtöbb figyelem a „Skal Digital Transformation 2020” projektre irányult, melynek keretében, 2020-tól, a közel 15.000 fős networking szervezet saját közösségimédia-felületet kap, a tagok minél hatékonyabb kapcsolatteremtési, illetve a klubok back office igényeinek egyidejű kiszolgálására.

A Skal közben új, nagy értékű szponzorációs megállapodások keretében újította meg nemzetközi vásári jelenlétét 2020-ra is, így megerősített formában nyújtja majd tagjainak a szakmai B2B vásárokon a kiállítási részvétel és szakmai networking lehetőségét.

Fontos hír, hogy a közelmúltban a Skal tagja lett a UNWTO Társult Tagok vezető testületének, ami a szervezet eddigi legmagasabb nemzetközi elismertségének és beágyazottságának bizonyítéka.

A tagság bővítésére is összpontosító Skal 2020-tól időarányos tagságidíj-rendszerrel is támogatni kívánja új tagok év közbeni belépését.

A Skal a következő kongresszusát 2020 októberében, a horvátországi Kvarner – Opatija régióban tartják. Erre az eseményre a magyar vezetők jelentős hazai egyesületi delegáció kiutazására számítanak.

A Skal International Hungary üzleti reggelijének hátralévő részében Bocsi Andrea titkár tájékoztatott a magyarországi Skal-tagság bővítését célzó kezdeményezésekről.

Forrás: turizmus.com