Június 24-én, a Hotel Balance rendezvényén mutatkozott be először sajtónyilvánosan is Lenti város megújult arculata és márkája a 24 Cites Cooperation II. Interreg program záróeseményén.
Az alkotó csapat a Hungary NEXT ország-márka-műhely volt, a teljes projektet a Borostyánkő Kft. vezényelte le Lenti, Letenye és Zalalövő városaiban.
Bódis Gábor, a Hungary NEXT alapítója és vezetője a rendezvényen elmondta: olyan márkát szerettek volna alkotni, amely világos, tiszta, modern és könnyen felismerhető alaplogót és keretrendszert formál, úgy, hogy a kaleidoszkópos módon előállítható kreatív anyagot a város hivatalos kommunikációs csatornáin és felületein éppúgy lehet alkalmazni, mint egyedileg, akár testre szabott szuvenír formájában. Lenti arculati alapszíne a zöld.
Lenti város az alkotómunka során kiválogatta értékeit, meghatározta identitását, és egy izgalmas sztorival teszi érdekessé az érdeklődők és az oda látogatók számára a természeti és kulturális látnivalókat. A mai fogyasztói magatartásmintákat is felhasználó új arculat megadja a választás szabadságát, kontrasztos megjelenést tesz lehetővé, és már az első perctől kezdve szerethető.
Az alkotók tájékoztatása szerint Lenti vállalkozói köre is örömmel fogadta a modern és trendi városprofilt.
Mi pedig szeretettel ajánljuk kedves olvasóinknak a bemutatónak is helyszínt biztosító Thermal Hotel Balance Lentit! Kérjétek tőlünk bátran!
Forrás: turizmus.com