Négy nevezés, öt díj a #PowerOfLiveEvents-nek

Az élő rendezvényeknek ereje van, ahogy a szakmai összefogásnak is. Legalábbis ezt bizonyítja, hogy a #PowerOfLiveEvents 2021-ben is tarol a nemzetközi díjátadókon. Az idei EVENTEX-en mind a négy shortlistes jelölést díjra váltotta a projekt és egy “Grand Prix”-t is bezsebelt – tájékoztatott a Budapest Convention Bureau.

A Global Eventex Awards-on 2009-óta díjazzák a nemzetközi rendezvényszakma legkreatívabb, leginnovatívabb és leghatékonyabb eseményeit. Az idei, 11. díjátadón a #PowerOfLIveEvents nevezése „Conference” és „B2B” kategóriákban aranyat, „Budget Event”, valamint „Marketing Campaign – Non-for-profit” kategóriákban ezüstöt ért. „Marketing Campaigns” kategóriában emellett egy ezüst „Grand Prix”-t is a projektnek ítélt a szakmai zsűri.

Több mint egy éve online kampányként startolt a #PowerOfLiveEvents, amely egy nagyszabású élő eseményben teljesedett ki 2020 szeptemberében. A szinte az egész hazai rendezvényszakma részvételével megvalósított projekt a Special Effects Zrt. és a Visual Europe Group kezdeményezésével jött létre, amelyhez a Bo – Live Branding Agency társszervezőként, majd a Budapest Convention Bureau és közel negyven ikonikus fővárosi nevezetesség különleges megvilágításával Budapest Brand Nonprofit Zrt. támogatóként csatlakozott.

„Meggyőződésünk, hogy az ágazat megreformálásával Budapest meghatározó szereplő lehet a konferenciák és üzleti rendezvények nemzetközi piacán. Ehhez fontos a jelen körülmények között hosszú távra tervezni, és a piac felé a szakma egységét hangsúlyozni.” – nyilatkozta Békefi Anna, a Budapest Convention Bureau ügyvezető igazgatója. Az iroda anyagi és szakmai támogatóként örömmel állt a #PowerOfLiveEvents mögé, hiszen nemzetközi szinten is példaértékűnek tartja a kezdeményezést pozitív és előremutató szemlélete miatt, amely rendkívüli együttműködést generált.

Dobos Zsófia, a Bo – Live alapító partnere szerint nagy szükség van most a pozitív történetekre, és óriási motivációt ad a szervezőknek, hogy számos elismerést hozott nemzetközi szinten a projekt.

Kassai Zsolt, a Special Effects Zrt. vezérigazgatója és a kampány egyik ötletgazdája elmondta, hogy olyan széles körű összefogást hoztak létre, amely nemzetközi szinten is ritka. “Ezzel azt kívántuk megmutatni, hogy egy emberként hiszünk az élő rendezvényekben, a profi hazai szakmában és Budapestben, mint az egyik legnépszerűbb európai MICE desztinációban, és erre legalább annyira büszkék vagyunk, mint az Eventex-en való szereplésre” – tette hozzá.

A #PowerOfLiveEvents kezdeményezésnek tavaly a Conventa Best Event Award-on ezüstöt, a Best Event Awards-on pedig a közönségdíjat sikerült besepernie.

A „Budapest készen áll” című kampányfilm itt tekinthető meg>>>>

Forrás: turizmusonline.hu