Magyar díjazottak a szlovén Kongres Magazin MICE listáján

A szlovén Kongres Magazin olvasói három kategóriában is magyar szakembereket választottak Európa legmeghatározóbb meetings industry szereplői közé.

A szlovén MICE szaklap 2014 óta minden évben elkészíti a szakma legbefolyásosabb szereplőinek a listáját. A 2020. december végi szavazáson több mint 2600 nemzetközi szakember adta le voksát az ágazat legmeghatározóbb jelöltjeire. A Kongres Magazin ezzel egy olyan szakmai lista összeállítását tűzte ki célul hat évvel ezelőtt, ahol az iparág kiválóságait, jelentős befolyással bíró tagjait kívánják feltüntetni.

A listát az alapítók egy komoly szakmai platformnak szánják, amelyre a megrendelők, ügyfelek megbízható partnert keresve bármikor támaszkodhatnak, nemcsak az ágazat mostani újra indulásakor. Emiatt a Kongres Magazin legbefolyásosabb MICE-szakembereit bemutató listájára a jelöleteket fontos, előre meghatározott szempontok alapján lehet ajánlani, szigorúan harmadik fél által.

A 2020 végén lezárult szavazáson az elmúlt évek gyakorlatához hasonlóan továbbra is az olvasók döntöttek a díjazottakról: mind a hét kategóriában az öt legtöbb szavazatot elért jelölt kerül a prominens éves listára, akiket a magazin januári számában mutatnak be, pontszámok nélkül, alfabetikus sorrendben.

2020-ban három különböző kategóriában három magyar is bekerült Európa legjobb meetings industry szereplői közé:

Békefi Anna, a Budapest Convention Bureau szakmai igazgatója az öt legjobb desztinációs marketing iroda vezetői között,

Dobos Zsófia, a Bo-Live Branding Agency társalapítója az öt legjobb kreatív rendezvény ügynökség képviselői között,

Kassai Zsolt, a Special Effects Zrt. vezérigazgatója a legjobb rendezvény szolgáltatók (technológia, multimédia és online területen) kategóriájában került a legjobb öt szakember közé.

 

 

Magyarok Európa legjobb meeting indusry szereplői között: Békefi Anna, Kassai Zsolt, Dobos Zsófia (balról jobbra)

Fotó: Kongres Magazin

A hazai szakemberek legjobbak közé kerülése remek desztinációs marketing értékkel bír a magyarországi iparág láthatóságának növelése érdekében, amire a jelenlegi helyzetben még fontosabb hangsúlyt fektetni – írja közleményében a Budapest Convention Bureau, és egyúttal gratulál az összes magyar jelöltnek és a díjazottaknak.

Forrás: turizmus.com