Újdonság a St. Andrea Wine&Skybar-ban

Kreatív játékkal teszi igazgalmassá a gint a St. Andrea Wine&Skybar

A világ legizgalmasabb gin-tonik variációit lehet végigkóstolni a St. Andrea Wine & Skybar: a The Gin Journey paklijával. 

„Az idei nyár egyértelmű kedvence a gin-tonik, mi pedig szerettük volna rendhagyó formában megmutatni, hogy a bárpultunkban található gazdag gin-választék a megfelelő tonikokkal végtelen kombinációban kóstolható” – mondja Berényi Oszvald üzletvezető.

Veres Péter bartender és csapata most a világ 12 izgalmas ginje mellé ajánl tonikokat, az ajánlatot pedig egy olyan kártyajátékként kínálják a vendégeknek, amely akár egész estés szórakozást jelenthet.

A 12 ital az ajánlatban egy kártyapakliként kérhető, melynek lapjain érdekességeket olvashatunk a Japánból, Olaszországból, Franciaországból vagy éppen magyar közönségkedvencekből álló ginekről – a magyar és angol nyelven elérhető kártya mesél az ízvilágról, fűszerezésről, de az elkészítés módjáról is. A skybarba érkező társaságok akár egyszerre is kikérhetik a tizenkét típust, melyeknek megjelenéséből is kikövetkeztethető az ízvilág és a gin származási helye.

A paklihoz egy világtérkép is jár három javasolt tematikus útvonallal, de bízhatjuk magunkat pusztán a szerencsére is és húzhatunk a pakliból.

A játék a skybar kreatív gin-paklijával augusztus közepén debütált és a bárpultban, a belső étteremrészben és a két, Bazilikára és a Gellért-hegyre néző panorámateraszon is játszható.

A térképből hamarosan egy másik verzió is elérhető lesz: a skybar csapata szeptembertől a névadó borászat, a St. Andrea Szőlőbirtok legszebb tételeivel hív majd dűlősétára minket, természetesen borokkal a poharunkban.

Ahogy Lizsicsár Miklós, a St. Andrea Budapest menedzsere fogalmaz: „Egy dolog biztos: ebben a városban mi vesszük a legkomolyabban a komolytalanságot. A bárunk ezzel a játékkal vendégeinknek pont azokat a lapokat osztja, amit mi az életben magunk is húzni szeretnénk: jókedvet, frissességet és nagy társasági életet, izgalmas italokkal kombinálva.”

Forrás: Turizmus Online