Ensana-parti a négy elem jegyében

A margitszigeti szállodák szeptember 24-i partnerpartija egyúttal az Ensana brand bemutatkozása is volt a magyar és külföldi partnerek előtt.

A kedd esti partnerparti meghívója az Ensana Thermal Margitszigetbe invitálta a partnereket és a sajtó munkatársait. S nem a Danubius Health Spa Resort Margitszigetbe! A vendégek, a corporate és utazási irodai partnerek, s az egész turisztikai szakma tanulja az új brand nevet – Ensana.

Azt a brand nevet, amely alá a jövőben olyan szállodákat is behúzhatnak, amelyek eddig nem tartoztak sem a Danubius magyarországi, sem korábbi szlovákiai (Pöstyén), romániai (Szováta) és csehországi (Mária-fürdő) leányvállalatai kötelékébe.

A parti másik apropója a fiatalabbik margitszigeti szálloda születésnapja volt: a 40 éves Thermalt köszönthették az egybegyűltek.

A rendezvény alkalmat adott arra is, hogy a margitszigeti szállodák partnerei is személyesen megismerhessék a magyarországi Ensana klaszter új PR-igazgatóját, Molnár Renátát, s elbúcsúzzanak elődjétől, Fodor-Kassai Mónikától.

Aztán színpadra lépett Gundel Takács Gábor, s éppúgy, mint az "Áll az alku" c. televíziós vetélkedőben felvette a csörgő telefont, hogy megbeszélje a továbbiakat az igazgató úrral. Aki ezúttal kivételt tett és felfedte inkognitóját a nézők előtt: Mácsai Péter klaszterigazgató egy 40-es számú bőrönddel érkezett a színpadra, hogy köszöntse a vendégeket.

Eme, nagy derültséget kiváltó belépő után, köszöntőjében emlékeztetett, három éve kezdődött meg az a folyamat, amelynek eredményeként szeptember 9-én bemutathatták az új márkát. Az Ensana brandhez tartozó 21 gyógyszállodában a helyi természeti erőforrások gyógyító erejét egyesítik az orvosi szaktudással. Az új márka létrehozását az egészség- és wellnessturizmus globális növekedése alapozta meg: ez a piac ma már már 580 milliárd euró értéket képvisel a világban, és 2022-ra további 40 százalékos bővülést prognosztizálnak.

Ehhez a margitszigeti Thermal tavaly 12 százalékos árbevétel-növekedéssel járult hozzá – tette hozzá a klaszterigazgató.

A szálloda színháztermében ezt követően a vendégek látványos előadást láthattak a természetes gyógymódokban is meghatározó négy elem, a tűz, a víz, a föld és a levegő jegyében: lézershow, homokanimáció, akrobatikus táncműsor és acapella együttes szórakoztatta a közönséget.

A show-ból kivette részét a margitszigeti házak vezérkara is: a Duna közepén – mi mást, mint – a víz elemet megjelenítve, a Baywatch című sorozatot megidézve, mentőmellényekben "futva" jelentek meg a színpadon.

A margitszigeti szállodák vezérkara is odatette magát a négy elemre épülő show-műsorban

A vacsorát – amely szintén a négy elemre épült – és a születésnapi tortabontást végül tűzijátékkal koronázták meg.

Csapatunk is részt vett a nagyszerű rendezvényen, melynek minden pillanata emlékezetesre sikerült!