Új lifestyle brand a hazai szállodapiacon

Május 8-án a Marriott International és a Forestay Group bejelentették megállapodásukat egy, főként a fiatalok körében sikeres és közkedvelt lifestyle brand, a Moxy Hotels budapesti debütálásáról.

Az új szálloda Budapest belvárosának szívében, kiváló turisztikai lokáció mentén, a Kazinczy utcában, a nyüzsgő éjszakai élet és szórakozónegyed központjában épül meg. A szálloda rövid sétára helyezkedik majd el számos kulturális nevezetességtől, mint pl. az Operaház, a Szent István Bazilika és a Gozsdu Udvar.

„Örömünkre szolgál, hogy bemutathatjuk a játékos Moxy Hotels márkát a budapesti szállodapiacon” mondta Silvija Lovreta, a Marriott International délkelet-európai nemzetközi szállodafejlesztési vezetője. „A Moxy bemutatkozása tovább erősíti az általunk tapasztalt, „lifestyle” szállások iránti keresletet Európában. Bízunk benne, hogy a Moxy nagyszerűen fog illeszkedni egy olyan vibráló és dinamikus desztinációhoz, amilyen Budapest.”

A 280 szobás Moxy Budapest Downtown közösségi tereit a szálloda környezete inspirálta, ahol az indusztriális megjelenéshez merész programlehetőségek társulnak. A közösségi asztalok rengeteg „plug and play” lehetőséget kínálnak a fiatalos utazók számára.

A többi Moxy-hoz hasonlóan itt is a tervek része egy stílusos lobby kialakítása különféle társalgó helyiségekkel, központjában a bárral, amely egyszerre tölti be a check-in pult szerepét és kínál „grab-and-go” ételkínálatot.

“A telek megvásárlásának pillanatától kezdve az volt az elképzelésünk, hogy ehhez a lokációhoz pont egy olyan márka lenne az ideális választás, mint a Moxy, mert tökéletesen illeszkedik a VII. kerület életébe”, mondta Botos Bálint, a Forestay Group alapító partnere.

„A Moxy Budapest Downtown a hazai  szállodapiacon is nagyszerű új belépő lesz. Úgy érzem, hogy ez a koncepció jelenleg hiányzik még Budapesten”, tette hozzá Németh Péter, a Forestay alapító partnere.

A Moxy Budapest Downtown kivitelezési munkái előre láthatólag idén ősszel kezdődnek, és 2025-ben nyitja meg kapuit.

Az új brandről:

A Moxy játékos szállodai élményt kínálnak fiatalos vendégeinek. A világszerte 23 országban, több mint 120 hotellel jelen lévő lánc bátran lépi át a megszokott szállodai tartózkodás szabályait. A nem hagyományos turisztikai élmény a Moxy Bárban való bejelentkezéssel kezdődik, és a közösségi tereken keresztül kel életre, úgy, mint a szalon és a könyvtár, valamint a kicsi, ízléses szobák. A ház mindenekelőtt a nem hétköznapit, a nyitottságot és az eredetiséget képviseli – vendégeit mindig játékra buzdítva, 

Forrás: Turizmus Online
Fotók: https://moxy-london-stratford.booked.hu/