Szállodasztorik

kommunikációs kampányt indít a Danubius

Az ikonikus hoteleket és azok kulisszatitkait bemutató sorozatban sikereket, hírességeket, legendákat is megismerhet a belföldi utazóközönség és a Danubius Hotels munkatársi közössége.

A „Szállodasztorik” c. sorozattal a Danubius Hotels célja a vendégek utazás iránti igényének kielégítése, a szállodák „bejárása”, megismertetése, hiszen jelenleg ezek nagy része csak az otthonunkból érhető el. A belső kommunikációs tartalmakkal a Danubius munkatársi közösségét erősíti, segíti át a nehéz hónapokon, felidézve a legkedvesebb közös emlékeket, a különleges történeteket. A kampánnyal a munkatársak, vendégek, követők figyelme egyaránt egy-egy szállodára irányul: figyelemfelkeltő posztokkal, történetek megosztásával, játékokkal, egyéb aktivitásokkal teszik mozgalmassá a sorozatot.

A szállodák bemutatása múltidézővel kezdődik, amelyben az adott szálloda történetét, érdekességeit ismerhetjük meg, izgalmas elbeszéléseket hallhatunk egykori vendégekről. Azonban nemcsak a legendák és történelmi visszatekintések által, hanem a jelenleg a szállodákban dolgozó munkatársak emlékei, élményei, személyes tapasztalatai által válnak a Danubius-szállodák igazán élővé. A munkatársak legjobb „sztorijaival”, fotóival színesítik az szállodák bemutatását. Aktuális adatokkal, fotókkal, szolgáltatások bemutatásával, ajánlatokkal, a helyi különlegességek és programlehetőségek kiemelésével segítenek a vendégeknek, hogy a turizmus beindulása után minél személyre szabottabban tudjanak választani.

A Szállodasztorikban az első bemutatott szálloda a győri Danubius Hotel Rába, amelyet áprilisban a Danubius Hotel Helia követ.

A tartalmakat a Danubius Hotels belső kommunikációs felületein, valamint a lánc online utazási magazinjában, a Danubius Magazinban és a Danubius közösségimédia-oldalain teszik közzé.

„Kézzelfogható már az utazás iránti vágyakozás az emberekben, munkatársainkban pedig a vendégek és az aktív munka utáni vágy, ez az egyik oka a sorozatunk elindításának. A Danubius Hotels ikonikus szállodái rengeteg történeti érdekességgel, legendával, titokzatos tárgyakkal és sztorikkal rendelkeznek. Szeretnénk, ha jobban megismernék a helyi, különleges értékeinket a magyar vendégek, erre kiváló eszköz ez a „kanapéutazás”. A kampánnyal a másik célunk a szállodák csapatait személyesebb hangvételben bemutatni, az egyéniségeket, meghökkentő életutakat kiemelni, a sikereket, történeteket, aktualitásokat reflektorfénybe hozni – mind a belső, mind a külső kommunikációban. A belső kommunikációban így az összetartozás érzését is erősítjük. Egy éve zártuk be szállodáinkat, melyek egy része azóta is téli álmát alussza. Fontos, hogy a zárvatartások alatt is érezzük, mi egy csapat vagyunk: méghozzá egy nagyon összekovácsolt és kitartó csapat,kiváló kollégákkal, akik megérdemlik, hogy reflektorfénybe kerüljenek!” – mondta el Gál Judit, a Danubius Hotels marketing- és kommunikációs igazgatója.

Forrás: turizmus.com