Smaragdzöld eleganciával hódít az Emerald Hotel & Suites

A 99 szobával és 51 junior lakosztállyal rendelkező Emerald Hotel&Suites elegáns szobáival, dizájnos belső tereivel, színvonalas szolgáltatásaival a soft opening alatt pozitív benyomást tett vendégeire.

A Szervita tér szomszédságában álló négycsillagos Emerald Hotel and Suites 51 nagy alapterületű lakosztálya 2021 ősze óta fogadja a vendégeket, a szállodai rész tíznapos soft openinget követően március 16-án nyitotta meg kapuit. Az épület beruházója és tulajdonosa a BiggeorgeProperty, a szállodai szobák és az apartmanok egyaránt a Continental Group égisze alatt üzemelnek.

„A kétféle lakóegység között egyedül a méretükben van különbség, értékesítésük ugyanazon a felületen, ugyanazon elvek szerint történik, hosszú és rövid távra egyaránt” – magyarázta Erdős Gábor szállodaigazgató. A belvárosi szálláshelyet kereső vendégek számos szobatípus közül választhatnak, ezek méretükben, panorámájukban és felszereltségükben különböznek.

A lakóegységekben Nespresso kávégép és teaválogatás nyújt felfrissülési lehetőséget, a fürdőszobai bekészítést jó minőségű kozmetikumokból válogatták össze.

„A belső terek színei, kozmopolita hangulata, valamint a felhasznált anyagok minősége osztatlan sikert aratott eddigi vendégeink körében” – emelte ki az este’rpartners belsőépítészeti koncepciójával kapcsolatos, pozitív visszajelzéseket az igazgató.

Az egyediségét ikonikus smaragdzöld színéről kapó ház legdizájnosabb pontja kétségkívül a nyári hónapokban terasszal bővíthető, földszinti Secco Café and Bar, amely koktélokkal, nagy pezsgőválasztékkal és snackekkel várja a vendégeket, valamint a reggeliztetésnek is színhelye. Wellness-szolgáltatásokat is kínálnak, a szállóvendégek a szaunát és a fitnesztermet térítésmentesen használhatják. A 24 órás recepció személyre szabott szolgáltatást nyújt, már az érkezés előtt igénybe vehető.

„Az elsődleges célcsoportunk az egyéni vendégek és a kisebb csoportok. A szabadidős vendégekre és a környékbeli cégektől érkező corporate ügyfélkörre egyaránt számítunk, a foglalásokat igyekszünk saját csatornáinkra terelni” – beszélt az értékesítésről a szállodaigazgató.

Az apartmanokban elért forgalom és a soft opening tapasztalata alapján, Szabó Alíz resident managerrel együtt pozitív várakozásokkal tekintenek idei, nyitó évük elé is. Bíznak benne, hogy butikszállodaként jól tudnak majd teljesíteni az egyre inkább magára találó budapesti piacon.

Forrás: Pintér Tünde, turizmus.com