Rekord augusztusi árbevétel a Danubiusnál

A Danubius szállodaüzemeltető vállalat augusztusi árbevétele meghaladta az 5 milliárd forintot. 

Ezzel a Danubius rekordot döntött: 2019 augusztusa a Danubius Hotels Group fennállásának legeredményesebb hónapja volt Magyarországon.

Az 5 milliárd forintot meghaladó augusztusi bevétel nemcsak a Danubius szállodaüzemeltető vállalat fennállásának eddigi legjobb havi árbevétele volt, hanem az előzetes terveket is felülmúlta.

A 2019-es augusztusi tervhez képest 6, 8%-kal teljesítette túl a bevételterveket 2019 augusztusában a szállodalánc, ez teljes bevételben az előző évnél 11,5 %-kal magasabb bevételt jelent.

"Ez a kiemelkedő teljesítmény az átlagár-emelkedésen keresztül valósult meg. Augusztusban évek óta 90%-os a foglaltság szállodáinkban, így a bevételeink tavaly augusztushoz mérten nem volumenben, vagyis a szobaéjszakák számának növekedésében mutatkoznak meg, hanem szobaár-bevételben tudtunk hatalmas, 15,2%-os növekedést produkálni" – mondta Bogár Zoltán, a Danubius Hotels Group központi üzletfejlesztési igazgatója

"Ez az eredmény egyrészt annak a gyümölcse, hogy a Danubius az elmúlt években rekordösszeget költött beruházásokra – a vendégelégedettség és a szolgáltatások színvonalának növelése érdekében – és az operációban résztvevő kollégák képzésére, ezáltal a magas minőség megtartására. Ugyanakkor kedvező piaci hatások is állnak a háttérben – tette hozzá.

A szakember elmondta, hogy a szabadidős kereslet Budapest irányában töretlen, ez a Danubius kitűnő helyen lévő és magas minőségi szolgáltatásokat nyújtó városi szállodáinak sikerességét emeli, valamint kiemelte, hogy az augusztusi hónap nemzetközi sporteseményekben is gazdag volt.

"A tavalyi évhez képest a Forma-1 augusztusra került át, amely mindig egy nagyon sikeres program a turizmus szempontjából is. Ezen kívül a 2019-ben Magyarországon rendezett Maccabi Európa Játékok, a FINA Junior Úszó Világbajnokság és a női röplabda-Európa-bajnokság is augusztusra esett.

A Danubius szállodái a sporteseményekre érkezők körében a legkedveltebb desztinációk közé tartoznak – mondta el Bogár Zoltán. Hozzátette, a Danubius vidéki szállodáinak teljesítményét a belföldi kereslet további élénkülése is növelte.

A Danubius szállodalánc két balatoni hotelébe, a Hotel Annabellába és a Hotel Marinába idén 25%-kal több belföldi vendég érkezett, mint tavaly. Az itt megvalósított beruházások, például a Marinában kialakított óriási gyermek-élménymedence, a maximális kikapcsolódást jelentő all inclusive pihenési lehetőség és a családi szolgáltatások, mint a Bubbles Club program kedvezményei is népszerűvé teszik a Danubius balatonfüredi szállodáit.

Emellett nőtt a SZÉP-kártya felhasználások száma is, kétszer annyian választották ezt a fizetési módot idén augusztusban, mint az elmúlt évben.

A dinamikusan emelkedő kereslet miatt a Danubius szállodái üzleti ajánlatukat is optimalizálták, az egyéni utazóknak több szabad kapacitást biztosítottak, ami szintén pozitívan hatott az átlagárra. A Danubius márka által képviselt magas standardekre természetesen a kiemelt keresletű főszezoni időszakokban is számíthattak a vendégek és ez a bizalom hozzásegítette a vállalatot az augusztusi több mint 5 milliárd forintos rekorderedményhez.

Forrás: turizmus.com