Kutatást készített a PwC tanácsadócég modern fogyasztói trendekről. A napokban megjelent tanulmány két dimenzió mentén vizsgálja a fogyasztói szokásokat: a globális változásokat figyelembe véve, amelyek hosszú vagy rövidtávon gondolkodásbeli és fogyasztói igényváltozást hoznak létre; illetve az ezek által katalizált innovációk mentén, amelyek beépülnek a fogyasztók mindennapjaiba, a táplálkozástól egészen a városi életig.
A PwC közleménye szerint ilyesmiket kell ezalatt érteni: terrorveszély esetén kattintás a Facebook safety check alkalmazásra, segélykérő applikáció letöltése utazás előtt, két könyv elolvasása az ingázással töltött idő alatt, takarítás kiszervezése egy-két gombnyomással, alvásritmus-figyelés otthon, húsmentes hétfő. Ezek a fogyasztói mindennapokba beépülő szokások meghatározzák korunk termékfejlesztéseit, innovációit és újfajta piaci lehetőségeit. De vajon a fogyasztók vagy a szolgáltató cégek által generált igények ezek? – teszi fel a kérdést a tanácsadócég.
Az Új generációk, új fogyasztók, új válaszok című kiadványban a PwC hét olyan üzletileg releváns fogyasztói trendet azonosított, amely meghatározza korunk termékfejlesztéseit, innovációit és újfajta piaci lehetőségeit.
A cikk teljes terjedelemben a Turizmusonline.hu oldalán olvasható>>
Forrás: Kreativ Online/Turizmusonline.hu
Fotó: Pixabay