Dunai panorámás luxuslakosztályok a Hotel Clark Budapestben

„Budapest esszenciája” fantázianévvel két exkluzív lakosztályt adtak át a Hotel Clark Budapestben.  

Lukács Istvántól, a prémium butikszálloda general managerétől a fejlesztés kapcsán a turizmus.com megtudta, hogy – a Coviddal a hátuk mögött – felülvizsgálták működésük alapjait, és megnézték, mely területeken tudnák fejleszteni a szolgáltatásukat. Arra a döntésre jutottak, hogy a ház legkisebb szobáinak összenyitásával új szobakategóriát hoznak létre. Ezt valamennyi emeleten megtették, így alakították ki a „Lánchíd Studio” szobákat. „De itt nem álltunk meg, a 7. emeleten lévő, teraszos, panorámakádas „7th Heaven” szobáinkat is túl akartuk szárnyalni, így született meg a „Clark Suite” lakosztályok ötlete" – mesélte.

Négy, dunai panorámás szoba összenyitásával alakították ki a minap átadott két új lakosztályt a szálloda 6. emeletén, a munkálatok a szezon kellős közepén zajlottak. A két, 40-45 négyzetméteres lakosztály különlegessége a szabadon álló fürdőkád, amelyből gyönyörű panoráma nyílik a fővárosra. A lakosztályok kényelmét tovább növeli a tágas nappali kényelmes kanapéja és a design íróasztal, amely egyszerre szolgálja az üzleti utazók igényeit, de hatalmas kör alakú beépített tükre révén ideális pipereasztalként is funkcionál a hölgyvendégek számára.

Arra kérdésünkre, hogyan látja a budapesti szállodák, és benne a Hotel Clark helyzetét, Lukács István úgy fogalmazott, soha nem volt olyan fontos – a megfontolt pénzügyi tervezés mellett – az erőforrásokkal való okos gazdálkodás, mint „történelmi mértékű gazdasági kihívásokkal tűzdelt jelenünkben.” Kifejtette: „A Clark erőssége a humán erőforrás politikája: a hosszú távú közös építkezésre törekszünk, igyekszünk karrierlehetőséget kínálni a város legjobb szakembereinek, kollégáink között minimális fluktuációval és folyamatosan gyarapodó létszámmal”. Míg a Covid alatt 15 fő körüli létszámuk volt 86 szobára, most 33 fővel üzemeltetik a szálloda 77 szobáját és 2 lakosztályát.

A szálloda 2022/23-as üzletfejlesztési stratégiájának egyik kulcseleme, hogy folyamatosan megújuló és egyre magasabb színvonalú kényelmi szolgáltatásokkal várja vendégeit, amelyek egyszerre tudják kielégíteni mind az üzleti célból érkező, mind a pihenni vágyó ügyfelek igényeit.

Forrás: turizmus.com