Áprilistól még több kedvezmény az új Budapest Carddal

Április 1-jén jelenik meg 8 nyelven az idei turisztikai évre (2019.04.01.–2020.03.31.) kiadott Budapest Guide és Budapest Card katalógus.

Április 1-jén jelenik meg nyolc nyelven az idei turisztikai évre (2019. április 1. – 2020. március 31.) kiadott Budapest Guide és Budapest Card katalógus.

A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) a piaci igényeket felmérve és elemezve, a KSH által kiadott kedvező vendégforgalmi mutatók további élénkítését, illetve a Budapestre érkező vendégek komfortérzetének növelését tekinti céljának a több mint 30 ingyenes és összesen 116 kedvezményes szolgáltatást kínáló, 2019/20. évi szezonra szóló Budapest Card városkártya és kiadványa kidolgozásával és forgalmazásával.

Az új Budapest Card termékcsalád 24, 48, 72, 96 és 120 órás változatban kapható a Budapestinfo Point irodahálózat egységeiben, a közterületi Budapestinfo pontoknál, valamint több száz értékesítési ponton a városban, valamint online.

A termékcsalád – múlt év végén megjelent – újdonsága, a Budapest Card 72h Plus, mely az általános kártyák szolgáltatásain felül 4 ingyenes szolgáltatással is rendelkezik. Emellett továbbra is forgalomba kerül a városkártya népszerű, fiataloknak (6-18 év) készült változata, a 72 órás Budapest Card Junior. A Budapest Guide és Budapest Card katalógus minimum 450 ezer példányban készül. Idén a BFTK a fenntarthatósági szempontokat figyelembe véve – kevesebb papírt tartalmazó – vékonyabb anyagra nyomtatja a kiadványt, mely így könnyebb lesz, olcsóbban raktározható, szállítható. A nyomtatott példányok mellett, online is elérhető a katalógus a budapestinfo.hu weboldalon.

A BFTK Budapest Card termékhez kapcsolódóan nemzetközi kommunikációs kampányokat folytat, a legjelentősebb turisztikai küldő országokra fókuszálva (Egyesült Királyság, Olaszország, Spanyolország, Németország, Lengyelország). A kampányok keretében – többek között – nyomtatott hirdetéssel jelenik meg a Wizzair és az EasyJet fedélzeti magazinban, illetve a Ryanairrel együttműködésben az olasz és spanyol piacon. Online területen az Expediával és a Spotted by Locals céggel működik együtt a BFTK az olasz, angol és európai piacot megcélozva, míg keresőhirdetésekkel az olasz, német, lengyel, brit és francia piacon van jelen. A BFTK nagy hangsúlyt fektet a turisták elérésére már a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre való érkezésükkor a 2A és 2B terminálon kihelyezett nagyméretű Budapest Card hirdetésekkel és a Budapestinfo Pointokba való irányítással.

Forrás: turizmus.com