Elkészült Magyarország új turisztikai országmárkája

A Magyar Turisztikai Ügynökség bemutatta Magyarország új turisztikai márkáját. A WOW Hungary szlogennel induló nemzetközi kampány részleteit, a Turizmus Summit 2018 konferencián ismertették.

Lélegzetelállító képekkel és hangulatos zenékkel tűzdelt imázsfilm készült ismét hazánkról.

A Magyar Turisztikai Ügynökség bemutatta Magyarország új turisztikai márkáját. A WOW Hungary szlogennel induló nemzetközi kampány részleteit, a Turizmus Summit 2018 konferencián ismertették.

A múlt évben hagyományteremtő szándékkal indult el a Turizmus Summit rendezvény annak érdekében, hogy a turisztikai szakma képviselőinek minden évben lehetőségük legyen értékelni az eredményeket és megvitatni azt, hogy milyen lépéseket tegyenek az előttünk álló időszakban.

A Turisztikai Ügynökség nyílt pályázatot hirdetett Magyarország logójának és szlogenjének megalkotására, melyet a Graphasel Design Stúdió nyert el. Az általuk alkotott szlogen, a WOW Hungary egyszerre figyelemfelkeltő, és mégis egyszerű. A WOW szó Magyarország országmárkájában egy mozaikszó is: a Wellspring Of Wonders szlogenből alakul ki, amely az országra, mint a csodák forrására utal. Az új arculatban elkészült logó fő motívuma a hármas halom szimbolikájából ered, és megjelenik benne az út, mint motívum is, amely Magyarország bejárhatóságát és a felfedezést, utazást szimbolizálja.

Az elkészült országmárkára és az imázsfilmre építve a következő napokban elindul egy nagyszabású nemzetközi kampány is, amelynek a célja az, hogy bemutassa a vidéki Magyarországot a külföldi utazóknak. Melynek keretein belül globális médiapartnerekkel is együtt dolgoznak, mint például a National Geographic. Egyedül az ő felületeiken több mint 3000 alkalommal sugározzák majd a kampányfilmünket. A médiabüdzsé jelentős részét online felületekre használják majd fel. Az online hirdetésekkel összesen több mint 320 millió megjelenést érnek el.

Szintén a Turizmus Summiton jelentette be az MTÜ, hogy a vidéki Magyarországot népszerűsítő WOW Hungary kampány mellett a közeljövőben újra elindul a Budapestre fókuszáló Spice of Europe kampány is, amelyhez szintén új kampányfilm készült, és amely most a főváros építészetére, különleges kulturális és művészeti életére koncentrál, és négy mozgásművész kalauzolásával mutatja meg a magyar fővárost a nemzetközi utazóknak.

Magyarország imázsfilm megtekinthető itt>>

Budapest kampányfilm megtekinthető itt>>

Forrás: mtu.gov.hu